NNinwonderland.reismee.nl

Laatste stop - Londen, Engeland

Na 3 dagen reizen, met overal een klein beetje slaap, geland in Londen. Besloten een paar dagen te blijven om de reis af te sluiten. Celinakwam (nadat ze de boot had gemist en van top tot teen was onderzocht en werd ondervraagd op drugs) me maar ophalen, die vertrouwde niet dat ik nog naar huis kwam ;-p

Natuurlijk in Londen geshopt geshopt en geshopt! Meer uitgegeven dan de hele reis in totaal (overdreven natuurlijk).

En wat een heerlijk welkom in NL! Waar is de hittegolf die ik had verwacht??! Regen regen regen :-(

Tja...ik ben weer thuis.

Reacties

Reacties

Eliane

mhahahaha, ik ben blij dat Celientje je is gaan halen. Ik geloofd ook niet dat je terug kwam.. Ik dacht die begint natuurlijk gewoon een business op de Cook Islands of een ander exotisch oord.

Welcome home!!!

Liefs,
Eliane

Khadija

Welcome home!!

Hester

Jammer dat de mooie verhalen nu afgelopen zijn, maar fijn dat je weer veilig thuis bent!
xx

Marjolein

Ha Natas, goed om te horen dat je weer veilig thuis bent.
We moeten beslist weer eens gauw afspreken, ben benieuwd naar al je verhalen!
xx Marjolein

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!