NNinwonderland.reismee.nl

Enge beesten - Malaysia

In Nederland nog even een dagje naar Keulen en een weekendjeParijs geweest (waar ik heb geleerd om midden op de Champs Elysee te picknicken...wie weet heb ik er nog wat aan op reis). Na29 uur reizen eindelijk op plaats van bestemming!!Op Singapore airport bleek nietalleen een Terminal 1 te zijn met een vissenspa, Terminal 2 & 3 met openlucht zwembad, een gratis bios engratis gamehal bestaan ook nog!

Om vanaf Singapore via Delhi te reizen naar Nepal, zal je toch een visum voor India moeten hebben....tja....dat had ikdusniet! Dus nu reis ikna een weekje Maleisie met de trein naarThailand en dan door naar Nepal. Aangezien ik ook geen visum heb voor Nepal, moet ik op deairport van Nepal een visum aanvragen voor Nepal en danbij de Indiase visumdienst in Nepal weer voor India....ahum.
We zullen zien hoe dit allemaal verloopt en waar ik uiteindelijk terecht kom... Thailand stond totaal niet op de planning, maar zag toch wel een leuk olifantendorp, en als het niet te ver is, misschien toch maar even een kijkje nemen...?
Ik had me helemaalweer voorbereid op het koud douchen, maar dit valt zo erg mee!!! Waarschijnlijk omdat het hier bloedheet is, niet normaal!!! Geef mij dan maar liever 25 graden in NL. Kan amper de deur uit, het is gewoon te warm om iets te doen.
Op 't moment nog in Malaysiabij familie, weet niet hoeveel huizen ik inmiddels al heb bezocht en waar ik allemaal wel al niet heb geslapen. Haha, zelfs mega business mindedtante die me aan allerlei zakenmensen heeft geintroduceerd is nu ook officieel een Couchsurfer geworden.
In 3 dagen tijd alle enge beesten gezien die ik wilde (?!) zien.

Slangen, een soort schorpioen/caterpillernog geen meter van me vandaan en als ie je bijt en je niet snel genoeg naar het ziekenhuis gaat, je dood bent!! Daarna ook nog een soort mega grote wesp die giftig is. En ik slaap zonder klamboe...ahhh! De volgende dagop zoek naar olifantenin de jungle.Jemoest 3x op de railing van de snelweg slaan met een stuk houtof steen en dan weet de schipper dat mensen naar de overkant willen.Helaas, dit keer kwam ie niet opdagen... Nog rondgevaren, maar geen olifanten. Wel apendie sprongen van boom naar boom (zal't filmpje nog uploaden)! Als een survivor gevist en kip gebbq'ed op een eigen gemaakt kampvuur (inmiddels ook een beetje dingen in Tobago geleerd merk ik).
Als het goed is (je weet het nooit), morgen richting Thailand naar 't strand van de film van Leonardo di Caprio The Beach, Floortje Dessing raadde dit toch echt aan en in Bangkok kijken naar de markt die gebouwd wordt op de treinrails en waar men hun spullen opzij zet als de trein eraan komt en soms groenteknollen de lucht in vliegen (foto's volgen vast!)En daarna gewoon weer de spullen terugzet en men weer vrolijk doorgaat.

En ow, wat is iedereen weer lief!!



Reacties

Reacties

Eliane

Hey Natas,
Wat fijn dat je bij familie bent in Maleisie..
Jeetje, enge beesten zonder klamboe..je bent echt een held. Ik zou geen oog dicht doen. Thailand, Leuke verrassing toch?

Ik kijk uit naar je apenfilmpje.

Have fun, be safe!

knuffel Eliane

Emma De Pemma.

Ohhhh creapyyyyyy maar wel leuk!

En Emmaatje is erg trots op je Natashaatje!

GROTE MEID!!

kissy's and hug's from me to you!

Henna

Mooi verhaal weer Natas!

Pieter

Te warm? Voor jou??? :-))
Ik heb een filmpje gezien van die treinmarkt en ik zie geen voordelen om daar wat te kopen. D'r zal net iemand toileteren boven je roetknollen... dan zeggen ze waarschijnlijk dat het pindasaus is. Sambal bij?

Maak muziek en lol!

PS Blauwe pijlgifkikkers kan je kussen, die veranderen echt in een prins of wat daar voor moet doorgaan.

natasha

Mwahahahahahha!! Pieteresk ik lach me rot!!! Pas op, straks gaat eliane t nog opzoeken op google he eliane ;-p

Ps op t moment in n klamboe (incl gat) met mega kakkerlak erop! Aaah

buur

het is je weer gelukt nu geweldig hoor, hou ons op de hoogte van de waanzinnige avonturen ik kijk er naar uit. veel groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!