NNinwonderland.reismee.nl

Dagje vliegveld - Singapore airport

Tom Hanks in 'The Terminal' had het hier vast fijn gevonden. Een vliegveld waar alleen maar vloerbedekking ligt. Als je net niet genoeg tijd hebt om Singapore in te gaan en toch nog iets van 8 uren op een vliegveld moet doorbrengen, hoef je je hier niet te vervelen. In Singapore moet je Kaya hebben gegeten en een Milo hebben gedronken.. Dat was dus het avondeten in plaats van bijvoorbeeld een overheerlijke Nasi Lemak. Keuzes keuzes. En tja....schoenen!!! Dus ehm ja....kon het echt niet laten...en heb het allemaal zo goed volgehouden dat NIET shoppen...

Ook werd ik gelokt door de vissenspa. Dit wilde ik nou altijd al doen. Al die visjes die aan je voeten sabbelen. Ik ging in zo'n bad zitten waar ik toch wel eerst mijn zweetvoeten van het reizen moest wassen. Wel zo lief voor de visjes inderdaad. Ik zette mijn voeten in het bad en gilde 'whow whow' en vloog half omhoog!! Een vrouw die in het bad ernaast zat te mediteren, deed haar ogen open, keek langzaam omhoog en keek me aan. Ik bood mijn excuus aan voor de herrie. Maar ik zag er waarschijnlijk zo enthousiast uit en met een big smile dat ze lachte en zei:'Dit is zeker je eerste keer?' Half opspringend en nog onwennig riep ik 'ja!'. Gelukkig begreep ze het en zei dat ze ook zo zat de eerste keer. Het was zo leuk!!

Ik kan niet wachten om naar Azië te gaan. En dit was nog maar het vliegveld...!

Reacties

Reacties

Marjol3in

Dat klinkt wel heel grappig, ben echt benieuwd hoe dat nou aan moet voelen.
Je zult wel baby zachte voetjes gehad hebben na afloop ;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!