NNinwonderland.reismee.nl

LA city of entertainment - Los Angeles, USA

Wat kan je een hoop doen in 12 uur. Walk of fame geweest in Hollywood. Paparazzi gespeeld ivm premiere animatie film met kabouters(?), bekende (roodharige) actrice (Nicole Kidman?), allerlei camera's bij de rode loper. Meisje uit Korea ontmoet, SunMoon (mooie naam he) en gingen hier samen heen.

Zij was bang haar vlucht te missen (ik neem dat meestal iets ruimer) en ging ik alleen verder naar Venice Beach. Wat een beleving!!! WOW! Wat een drukte. Had geluk (alweer?), want het was zondag en dus volop entertainment en drukte. De skateboarders bij de skateboarders, de surfers bij de surfers, etc. Overal muziek en dansen. Er was zelfs een soort feest tijdens sunset op 't strand. Leek wel een sekte die onder trance dansten op de beat van alle verschillende trommels. Blijkbaar was dit iedere zondag. Geweldig.

Een stad waar je je nooit zal vervelen!

Eliane

Hey Natas,
Jeetje wat heb je weer veel meegemaakt. Ik vind je echt een WAAGHALS in een wild vreemd land op stap gaan terwijl je eigenlijk gedoemd bent om 10.00 u op een luchthaven te hangen. ik wens je veel plezier en tot de volgende blog..

Groetjes,
Eliane