NNinwonderland.reismee.nl

Guatamala by Night - Guatamala

Alle seats volgeboekt, dan maar businessclass seats aanklikken en we zien wel wat er gebeurd. Niks! Heerlijk (helaas maar 1,5 uur) gevlogen. En natuurlijk minstens 1 uur over zaken gesproken met de NL's achter me, die waren opgelicht in CR en te horen hadden gekregen dat de vlucht was volgeboekt en alleen nog businessclass mogelijk was. Vlucht zat absoluut niet vol.

10,5 uur wachten in Guatamala, what to do? Geen lockers op het vliegveld voor m'n backpack. Stiekem shuttlebus genomen naar het Westin, wilden mijn tas niet in bewaring nemen (wat een service), toch maar site inspection gedaan (om 2100 uur) en geparty crashed in het Westin bij een Sweet 15! Een 15-jarige bday wordt hier megagroot gevierd. (Ik zie mogelijkheden ;-p) Leek wel een trouwerij met galajurken. Werd gewoon toegelaten met m'n sportschoenen. Later toch eruit gekickt. Kwam bij een soort Lloret de Mar terecht in een straat erachter dat maar tot 1 uur open was. Had ik dus niks aan en was beter om niet rond te lopen met een backpack in Guatamala city, te gevaarlijk. Dus terug naar het vliegveld. Gesloten en pas om 3 uur weer open. IJskoud buiten. De taxichauffeur zei klop maar gewoon op deur, haha en ja hoor beveiliging belde iemand van een hotel. Even later kwam iemand aangerend, half aangekleed en roggelde nog ff op de grond. Vertrouwde de man niet, had zoveel verhalen gehoord. Zei dat het hotel daarachter de bosjes was, 4 min lopen. Yeah right! Hij boos, was wakker gebeld en ik vertrouwde 'm niet. Wilde in ieder geval een lift met de taxi. ok. Stopte bij hotel Aeroporto, oud vrouwtje haalde het grote slot van het hek en bleek dus toch ok te zijn. Kookte nog even wat eten voor me, paar uur geslapen en heerlijk met een grote spin gedoucht (die ik zelfs nog heb gered zonder te schreeuwen, kostte me zeker een half uur, wat een overwinning voor me).

Toch nog wat meegemaakt, ipv 10 uur wachten op een gesloten vliegveld.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!