NNinwonderland.reismee.nl

Hurricane?, Tobago (Trinidad & Tobago)

Tropical wave intensifying. Prepare for heavy showers & gusty winds over 55km/hr from around midday and continuing into the weekend. Monitor official updates. Sender: ODPM

Wow, je zal dit smsje maar op je inmiddels aangeschafte Tobago nr ontvangen! Alle kinderen vroeg uit van school, supermarkten gaan eerder dicht, de restaurants sluiten en niemand op straat.

'Wat gebeurt er dan, is het heftig?' Nee, maar voor de zekerheid, zetten we alles maar binnen. Feesten gaat gewoon door hoor, maar dan thuis. Hm, laten we de auto ook maar voor de zekerheid onder een huis zetten, dan kunnen er geen bomen op vallen.

De hurricane was in de buurt van Barbados en wij zouden er wat last van hebben... Ik vond het wel spannend...! Het begon harder te regenen en ik dacht yes, nu komt het! NIKS, helemaal NIKS!! Sjonge jonge zeg, wat een drama voor niks.

Inmiddels loop ik al 2 dagen rond met een blauw oog. Voor 't eerst gesurft en nog wel tijdens zonsondergang. Vermoeiend zeg dat peddelen, ik kan m'n armen niet eens meer optillen, wat een spierpijn heb ik! En oja ehm, kreeg mijn surfboard op m'n hoofd of tegen mijn oog ofzo, dus heb een blauw/rood oog. MAAR we geven niet op, net als snowboarden: doorgaan en doorgaan, anders leren we t niet. No pain no game roepen ze hier! (Wel een klein beetje dom van me natuurlijk).

Vanavond halloween vieren, een van de redenen dat ik toch maar wat langer ben gebleven dan de geplande week. En dus hadden ze gelijk, want ben hier nu al 2 weken en nog niet weg... Hoe konden ze me ooit vertellen bij het reisburo dat 1 week Trinidad & Tobago echt meer dan genoeg is?? Ik heb Trinidad nog niet eens gezien!

Inmiddels ben ik erachter gekomen dat ik erg goed ben in 'limen' (=chillen). Go with the flow en geen vaste plannen. Gelukkig veranderen mijn plannen altijd elk uur (ook in NL), maar dat is hier niet meer dan normaal!

Overigens is mijn plan C inmiddels: A.s. donderdag met de ferry naar Trinidad om daar Dewali te vieren, dan vlieg ik zaterdag naar St Maarten, daar blijf ik 1 dagje en pak ik de ferry naar St Barth voor ongeveer 3a4 dagen, terug naar Trinidad voor 3 dagen en dan moet ik op 14 november echt het vliegtuig pakken naar Costa Rica!! Oeh, wat ga ik dit land missen!

One love!

Reacties

Reacties

Emma De Pemma

Meid wat jammer dat je dat land en de mensen moet gaan missen!
Maar er komt nog veel meer goeds je te gemoed!
Lekker site seeing en bordenvol lekkers op je pad!
Nou daar maak ik mij geen zorgen over!
succes om alles op tijd te regelen en ook nog eens te doen!!

toedelssss
E.

Agnes

Het klinkt echt als een plek voor jou. Maar je kunt er volgend jaar altijd weer naartoe gaan toch? Je wilt alle avonturen dien nog komen gaan natuurlijk ook niet missen! Goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt (ondanks het blauwe oog).

Groet,
Agnes

Eliane

Hey Natas,

Echt leuk om te horen dat je het zo naar je zin hebt. Je foto's zijn fantastisch..hahaha nou ik ben wel blij hoor dat je niet in een heftige storm terecht bent gekomen want die richten in die hoek altijd behoorlijke schade aan..

Ik heb je onjaardags Cashflow nog niet overgemaakt ik had ruzie met het pinapparaatje van Norbert en heb 2 keer de verkeerde pincode ingedrukt dus ik ga Nor ff contacten voordat ik het apparaat helemaal van slag breng.

Ik wens je heel veel plezier in Costa Rica en ik hoop dat je net zo'n warm onthaal krijgt als in Tobago.

Je reisverslagen zijn leuk, je hebt echt een vlotte pen.

Veel liefs en knuffels,
Eliane

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!