NNinwonderland.reismee.nl

Kathmandu - Nepal

Reacties

Reacties

Eliane

Hey Natas,

Jeetje wat een verhalen zeg..dat je uberhaupt nog hebt geslapen daar met een aantal zwaarden van damocles boven je hoofd, Spinnen, tijgers, loslopend wild (lees: enge dronke man). Ik ben blij om te horen dat je nooit alleen bent en dan je tijdens jouw mooie reis al vele engelen bent tegengekomen die jou de goede richting uitsturen..
Over de apen echt bizar dat ze daar gewoon op straat lopen terwijl wij hier naar de dierentuin moeten om ze te bekijken...echt een bizarre ervaring lijkt me dat..loslopende apen alsof je in een aflevering van Jumanji zit. Ik vond je filmpjes echt heel leuk ook met de spelende kindjes. Ik ben benieuwd naar welke bestemming je nu gaat en ben heel erg benieuwd naar je volgende weblog. Het ga je goed. Be safe! Heel veel liefs, Eliane

Glenn

Jeemig, wat een avontuur. Je hebt een engeltje die over je waakt als ik het allemaal zo lees. Take care en goede reis verder. Greetz Glenn

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!