NNinwonderland.reismee.nl

Nieuwe reis....

Hahaha, kon het niet laten om zo'n titel te gebruiken

Wink

Natuurlijk (nou ja...natuurlijk??) is het geen nieuwe reis naar het buitenland, maar een nieuwe reis binnen Nederland.

Weer terug in Nederland....ben er achter dat ik blijkbaar toch veel heb geleerd tijdens mijn reis....

Laughing

Inmiddels alweer een fiets aangeschaft (soort van cabrio) en natuurlijk al een lekke band! Haha. Ook weer een hoop grappige dingen meegemaakt en wilde er bijna automatisch over schrijven.

Van de week keek ik omhoog, er vloog een vliegtuig (ver) boven mijn hoofd en dacht.... ja heerlijk, maar dit keer niet alleen...

Ik wilde jullie bedanken voor het meereizen en vooral degenen die berichtjes achter lieten, zo had ik toch het idee dat jullie erbij waren.

Na al jullie positieve berichtjes gaat het dan toch gebeuren....er komt een boek!! Bedankt voor alle steun en ik hou je op hoogte!

One Love

Reacties

Reacties

Emma De Pemma

Ahhh leuk zeg een binnenlandse reis, ik ben benieuwd hoe jij de 12 provincies meemaakt! ^^

En niet alleen, ohhhh dat zou eens leuk voor je zijn!
Bedankt voor je spannende berichten, geniet van je volgende reis, het is je van harte gegund!!
xxxxxxxxx

Marjolein Donks

Dat boek ga ik dan ZEKER aanschaffen!
Lezen via Internet kan ik slecht vanwege mijn concentratieproblemen (kan geen lange teksten lezen op het beeldscherm), maar boeken lezen gaat gelukkig goed. Dus noteer mij maar als eerste voor de bestelling v/h boek :-)

Suus

Leuk een boek! Die ga ik ook zeker aanschaffen.
Wel blij dat je weer terug bent!
x

Agnes

Goed idee van dat boek! Zeker doen!

gina

Yes Natash! ik ga je boek ook kopen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!