NNinwonderland.reismee.nl

Nieuwjaarsduik afgelast? Hier niet! - T&T

Happy New Year!

En wat doen we op 1 januari?? Tijd voor een nieuwjaarsduik! 14 nieuwjaarsduiken afgelast? Hier ging het gewoon door hoor! (Zie foto)

Kerst en Oud & nieuw werd vooral op 't strand gevierd. Kerst was gewoon bij mensen thuis langs en de hele dag overal eten. Macaroni pie, cake. Heerlijk! En daarna natuurlijk limen op 't strand met z'n allen. Oud & nieuw begon helaas niet al vroeg in de ochtend/middag, zoals ik had gedacht en had gehoopt. Rond een uur of 9 's avonds liep het strand vol en waren ze eindelijk klaar (nou ja, nog niet helemaal) met het opzetten van de muziek. (jaja, lijkt mij wel, ik weet het en dacht er ook aan, misschien leer ik er wel wat van ;-p) Er was een band en ja, weer limen met z'n allen. Was natuurlijk wel gezellig. Sommigen bleven de hele nacht limen en sliepen in tenten, anderen sliepen pas de volgende ochtend in hun hangmat.

De volgende dag was er een internationale vliegerwedstrijd. Had graag mee willen doen met m'n paarse vlieger.

Inmiddels een hoop dode, platgereden en uitgedroogde slangen gezien langs de kant!!! Gelukkig geen levende!

Er was een kinderfeestje op 't strand. Er was eten, een steelpan (1 persoon = drummer?) en er werd o.a. geschminkt. Ik kon meteen weer even oefenen. Helaas geen foto's gemaakt. Met een beetje fantasie zelfbedachte blauwe vallende sterren geschminkt, viel in de smaak (ik lachte me rot)!

Ok, dan kom ik toch bij het punt, en ik weet niet hoe ik het moet zeggen, maar..... ik dacht net laat ik maar eens m'n e-ticket bekijken om te kijken hoe laat ik dinsdag moet vliegen naar Costa Rica. Ik zoeken en zoeken en zoeken in m'n mail. He, ze hebben 't niet toegestuurd dit keer?? Hoe kan dat nou?? M'n betaling zal toch wel aangekomen zijn, heb ik nooit meer gecheckt. En ook nooit meer gekeken of m'n bevestiging wel is binnengekomen... Ow nee, 't zal toch niet he!!!! Ik m'n bankrekening bekeken of de betaling wel goed is afgeschreven, nee (!), kom er niet in, vanavond een storing!! Geloof 't of niet, maar ik was nu echt klaar voor Costa Rica. Het gaat er een beetje op lijken of ik hier nooit meer zal vertrekken.....

Wordt vervolgd! (vanuit Tobago of Costa Rica??)

ps Heb weer wat foto's geupload bij Trinidad & Tobago

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!