NNinwonderland.reismee.nl

Tobago nice, Tobago reaaaaaal nice! - Trinidad & Tobago

Natasha zou Natasha toch niet zijn als ze niet te laat was, toch?

Ik weet niet hoeveel weddenschappen er lopen, maar er zal er vast wel een bij zijn waar het gaat om het missen van 1 of meerdere vluchten...

Maar guess what?!! De boot vertrok te vroeg, echt waar!! Ja inderdaad, de ferry gemist naar Trinidad om daar op de boot te stappen naar Antigua. Gelukkig had ik nog een dag speling ;-p en haalde ik nog net op tijd de eerstvolgende ferry de volgende ochtend vroeg.

Kon ik ook nog mooi even een geweldige lime meepikken. Aangezien we nu richting kerst, oud & nieuw en carnival gaan, beginnen de feesten nu pas echt! Overal bands op straat en Parangs (kerst caribische muziek). Tja, zeggen ze dan, ik zou nog even blijven hoor, nu wordt het pas echt gezellig :-(((( Ik zou nog bijna blijven ook, want natuurlijk ben ik bang dat ik wat mis! MAAR het volgende avontuur ligt op zee op me te wachten...

In de tussentijd bijna weer 2 katten aangereden, ga je toch aan wennen...

Ik merk nu dat ik pas een fractie van Trinidad heb gezien. Iedere stad is zo anders. Nu zie ik geweldige koloniale gebouwen en zoveel nightlife. Grootste rotonde van de wereld. En wat een mooie mensen allemaal, al die kalaloo's (mix).

Kom er ook achter dat het alleen 2 uur varen is naar Venezuela vanaf Trinidad! Had ik ook best nog even mee kunnen pikken in die 4 weken dat ik hier was... ;-)

Mijn medereiziger ontmoet op de boot. Blijkt echt van filosoferen te houden en heeft zeker al een half uur gepraat over dat de mens de maan heeft gebouwd en zag een boek liggen over 2012! owwww dat wordt wat 4 dagen lang ;-p En ik dacht dat ik gewoon kon gaan vissen op de boot. Gelukkig mag ik de eerste dag 3 uur slapen en 1 uur wakker blijven totdat ik eraan gewend ben. De zee is erg erg ruw, erg hoge golven, dus ziek word ik sowieso, pillen of geen pillen. Pas na 24 uur, na Grenada wordt het wat rustiger. Daarna op land word ik ook nog eens landziek, doodnormaal. De volgende serie foto's zie je me dus geel en groen. Wel leer ik alles over zeilen en alle apparatuur aan boord, wat wil je nog meer?

Heb er zin in!!

Afz Pirate of the Caribbean

Reacties

Reacties

Emma de Pemma

Oh my goshhh, wat fascinerend om dat allemaal aan te horen van die man; ach, krijg je privé les in die richting filosofie/wauw zeg jij boft!
En dat alles op een mooie boot tocht met op de achtergrond de opkomende en ondergaande zon,mooier kunnen ze het niet maken denk ik.

hihi
nou veel plezier Tas de Avonturier!

yvonne isa

hoi natash leuk weer en verhaal ven je te horen maar ik zal je ook wat van hier vertellen
20 november was ome ozir zijn verjaardag hij werd 65 jaar if zou if niet zijn als er een verjaardags party werd gegeven
dus het werd een verrassings bingo gokhal
we hebben ome ozir weggestuurt met ome jan en ome soe naar amsterdam ze moesten thuis komen om 8 uurt s,avonds
ifa had bijna iedereen uitgenodigt bij haar thuis om 7 uur we hadden allemaal van die biertafels en bANKEN IN HAAR HUIS STAAN
er kwamen over de 60 mensen
we hebben bingo gedraait het was een leuke avond en er was een super hoofdprijs die mocht alleen ome ozir winnen dus iedereen deed zogenaamt mee
toen had hij gewonnen en weet je wat hij won .......... een auto
hij stond perplex if had alles geregeld
het was een geweldige avond en een mooie auto hij lijkt op een kleine hummer
het is een daihatsun materia
een leuk autootje voor ons if heeft echt heel goed haar best gedaan
dus dat was ons verhaal ze zegt hij heeft het verdient als je 65 jaar wordt lief he
nou tash schrijft maar mooie verhalen ik vertelt het door aan if groetje t yvonne tot horens gr t yvonne
'

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!