NNinwonderland.reismee.nl

Dierenfestijn……geiten, vissen, katten, honden en muggen - Tobago (Trinidad & Tobago)

Alsof het doodrijden van een kat nog niet genoeg is, rijden we ook weer een hond aan. Bam, alsof je over een grote bobbel rijdt, erger dan de kat. Beest is natuurlijk ook wat groter. Ik zag het half wegstrompelen met gebroken poten en piepen dat ie deed. Toch wel zielig…. Gebeurt blijkbaar constant.

De Goat race was fantastisch!! Normaal gesproken wordt dit alleen 1x per jaar rond Pasen gehouden, maar vanwege de opening van de “goat race arena” werd het ook op deze manier geopend met daarna een fantastisch groot Sunday School. Natuurlijk kreeg ik weer eens te horen dat ik echt geluk heb en dat besef ik ook. Ik heb me rotgelachen! Je moet blijkbaar wedden op de geit die ervoor heeft gescheten, dan issie wat lichter en rent ie sneller, maar ja, wat als ze dat allemaal net hebben gedaan…. De geit moet ook wel eindigen met de runner erbij, want soms rennen de geiten harder dan de runners. Helaas won ik niks.

Gisteren voor ‘t allereerst (in m'n leven) gevist, niet met een hengel, maar alleen een vislijntje.

Voelde me net Expeditie Robinson. Wist niet dat het zo lastig was om zo’n lijn in het water te gooien. Heb geloof ik zo’n 2 uur geoefend (was wel heel veel wind), daarna ging het goed. De zee was erg ruw, dus geen vis gevangen helaas…Ach dan heb ik vast geoefend voor als ik naar Antiqua vaar aangezien we 3 `a 4 dagen nonstop varen. Ik wist dus niet ik 4 dagen niet zou slapen! Niks chillen of limen! Ik ben nodig! Om en om de wacht houden oftewel half uur slapen, 1 uur varen en dat 4 dagen lang, 24 uur per dag!!! Je moet toch opletten of er geen grote lampen van een grote boot op je af komt varen...

Niemand gelooft nog dat ik werkelijk vertrek. Ik hoor alleen nog maar, ben je nog steeds hier? “ Ja, maar ik vertrek zaterdag echt” “Nee je gaat niet meer, ik geloof er niks van, ik wacht zondag wel af dan”

Dan gaat m’n telefoon en ben aan het eten, dus denk, bel zo wel terug hoor. Vergeet het maar! Vergeten dat het een dorp is en hoor ik verderop, ja ze zit hier hoor. Hahaha, ik riep maar, ik bel straks terug!

Tot 2 keer toe buikpijn door curry, 1x in Trinidad en nu ook 1x in Tobago. Na alle roti, provision en al het andere heerlijke eten, maar eens een keer (geloof voor het eerst in m’n leven) vegetarische hutspot gemaakt. Ben benieuwd wat ze er zo van vinden, haha.

Ik word wel helemaal gestoord van die muggen hier!! Ze zeggen dat je er na een tijdje niets meer van voelt en dat je lichaam eraan gaat wennen, nou voorlopig bij mij nog niet.

Ik werd raar aangekeken toen ik vertelde over mijn plan om vanaf Antiqua mee te liften met een andere boot naar St Barth. Zoals ik altijd denk dat de trein of de boot vanaf Londen naar huis wel op me wacht ;-p, blijkt dat ze daar heus niet klaar staan en op me wachten tot madam arriveert en wil vertrekken. Kan soms wel 3 weken of zelfs 3 maanden duren... ' ow?!' Daar had ik geen rekening mee gehouden, weer werd ik raar aangekeken. Nu maken ze zich zorgen dat ik straks vast zit op een saai eiland en gaan maar wat telefoontjes plegen naar boten die nu in Antiqua liggen en wellicht naar St Barth doorvaren.

Hahaha, we zien wel! (Ik zie nu mensen in NL met hun hoofd schudden en zuchten)

Irie!

Reacties

Reacties

Emma de Pemma

Nou ik zuchten meer en dacht typisch Natasha weer en dan draai ik een beetje met mijn ogen.

Maar het is een groot avontuur een fantastisch avontuur!!!
Geniet van iedere dag want iedere teug plaatselijke lucht die je in adem is uniek.....ja diep hé ;-P
En al is het saai dan neem je gewoon een stil moment voor jezelf!! Tada!!
Probleem opgelost!!!

-X-

Eliane

Hey natas,


Hihi, ik had meteen zo een beeld van jou zittend in het zonnetje met je grote hoed op. Je hebt toch zo'n chique hoed hihihi...wachtend op je transport..hihhi

Je verhalen zijn Hilarisch..

Keep on writing.

Heel veel plezier daar...dat je Uberhaupt nog wel wilt het klinkt heerlijk daar..

Liefs en dikke knuffel x Eliane

Agnes

Inderdaad hoofd schudden en zuchten...
Maar wat zielig voor die hond!!!!!!!!!!!!!! Heb je hem niet naar de dierenarts gebracht ofzo? Of hebben ze dat daar niet?

Fabian

Irie!

Pieter

Grote glimlach uit Schiedam! Was er graag bij geweest. Net weer $5,- met internetpoker gewonnen, dus ik kom er bijna aan :-)

P.S. Niet met kleine Somalische motorbootjes meeliften!

Norman

Knap hoor...zo leuk heb ik Tobago nooit meegemaakt.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!